حضور پررنگ آبی اناری ها در جام جهانی 2014 برزیل

اسپانیا، آرژانتین، شیلی و برزیل به جام جهانی برزیل راه یافتند. این بدان معناست که اکثر بازیکنان بارسا در جام جهانی حضور خواهند داشت. تیم ملی کامرون و الکس سانگ نیز شانس حضور در بین 32 فینالیست را دارند و بازیکنانی مانند پویول، تیو و آدریانو نیز احتمال دارد که در ترکیب تیمشان قرار بگیرند.

بارسلونا با 14 بازیکن دارای بیشترین تعداد بازیکنان در جام جهانی2010 آفریقای جنوبی بود. والدس، پیکه، پدرو، پویول، بوسکتس، ژاوی و اینیستا همگی در ترکیب اسپانیا یعنی قهرمان دوره ی قبل بودند. لئو مسی آرژانتینی، دنی آلوز برزیلی، رافا مارکز مکزیکی، یحی توره ساحل آجی و آبیدال و هانری فرانسوی نیز در این رقابت ها حضور داشتند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


با گذشت چهار سال و در حالی که ترکیب جدول رده بندی به شکل نهایی خود نزدیک می شود،12 بازیکن از بارسلونا به طور قطع در این رویداد که از 12 ژوئن تا 13 جولای 2014 برگزار می شود، حضور خواهند داشت. البته حضور نهایی هر یک از آنان به آمادگی جسمانی و تصمیم سرمربی تیم ملی مربوطه بستگی دارد. اینطور به نظر می رسد که ترکیب بارسا با حضور والدس، آلبا، پیکه، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، سسک و پدرو در اسپانیا و نیمار و آلوز در برزیل و الکسیس در شیلی و مسی و ماسکرانو در آرژانتین نمایان خواهد شد. اما این امکان وجود دارد که پویول، تیو، آدریانو و آفلای نیز در تیم های ملی کشورشان در ترکیب قرار بگیرند.




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 مهر 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : Po0Ya |